Snödoft

För ett tag sedan fick jag hem ett paket med snö doft från terrible twins.
De har både doftljus och flytande tvål med en doft av snö, perfekt nu när snön lyser med sin frånvaro.
 
 
Terrible Twins är ett märke i min smak de har bara svensktillverkade produkter som dessutom är naturliga och många av de är också ekologiska. Att dom dessutom är snygga gör inte saken sämre. 
Förutom doften av snö finns också 1. Lavendel, 2. Havtorn & Björk, 3. Granatäpple, 4.Jasmin & Apelsin, 5. Rent Linne, 6.Mysk, 7. Blommor, 8.Chique och 9. Sommar.
 
De har även ett utbud av linneprodukter, diskmedel, tvättmedel och bokstavsljus.
 
För er som har instagram (Victorias_jul) och blev nyfiken på dessa produkter finns det nu en tävling där du kan vinna ett doftljus som det på bilden. 
 
Produkterna är sponsrade av terrible twins.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Har inget med detta inlägg att gör men varför kan jag inte scrolla längre ner i flödet än till adventskalendern 9/10?

Svar: Det är konstigt för jag har kollat på det och jag kan scrolla längre ner än så
victoriajul.blogg.se

2015-11-04 @ 08:34:40
Postat av: bina

Jag är med i tävlingen på instagram och jag vill SÅÅÅ GÄRNA veta hur snö luktar?? Blir galen av tanken :))

Svar: Lycka till
victoriajul.blogg.se

2015-11-04 @ 11:35:45
URL: http://santababy.blogg.se/
Postat av: Liza

Vad fina och eleganta dom ser ut! gillar att dom är så stilrena. Sen att dom luktar juligt gör ju inte saken sämre :)

Svar: Nej det kan inte bli fel helt enkelt
victoriajul.blogg.se

2015-11-04 @ 18:44:57
URL: http://www.christmasmagic.blogg.se

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback