Överraskning

I förra veckan fick jag hem en paketavi från Dr.Oetker, jag blev väldigt förvånad eftersom jag inte visste om att jag skulle få ett paket från dem. Jag förstod att det måste ha något med bakning att göra och jag blev väldigt glad för innehållet.

 
Paketet innehöll nämligen produkter för att dekorera pepparkakshus samt en flaska saffransarom. Det visade sig att de ville göra lite reklam för sin pepparkakshustävling som kommer dra igång inom kort på deras hemsida.
Man inte bara vinna fina priser utan för varje godkänt pepparkakshus som deltar i deras tävling sänker Dr. Oetker 10 kronor till SOS Barnbyar, så jag tycker att alla ska vara med och delta med sitt pepparkakshus om än bara för att bidra med en slant till SOS Barnbyar.
Dottern som blev minst lika glad som mig håller redan på och funderar på vilket hus hon ska göra och delta med, så vi kommer nog delta med minst två stycken hus om det är möjligt.
 

Kommentarer
Postat av: Annsoh

åh vad kul och baka! :D

Svar: Ja det är jätte kul
victoriajul.blogg.se

2015-11-11 @ 10:37:44
URL: http://annsoh.blogg.se
Postat av: Liza

Vilket roligt paket att få! Ska bli kul att se resultatet senare! :D

Svar: Ja jag blev jätte glad för det paketet
victoriajul.blogg.se

2015-11-11 @ 11:09:42
URL: http://www.christmasmagic.blogg.se

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback