Önskelista

Varje år brukar barnen skicka sina önskelistor till tomten, själv brukar jag göra en liten till maken för han vill gärna ha lite idéer på vad han kan köpa. Tycker det är väldigt svårt att komma på något jag vill ha och det blir oftast några småsaker som jag är för snål för att köpa själv och som man egentligen inte behöver. Ifjol t.ex önskade och fick nya burkar till bakpulver och vaniljsocker. I år önskar jag mig faktiskt en dyrare sak, en pysslares dröm - Silhouette cameo. Det är en elektrisk stansmaskin som man kan använda till att skära ut t.ex. vinyl för att fästa på kläder, göra väggord osv.
 
Det är det enda jag kommit på än så länge, måste komma på något mer också tänkte jag.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback