Kyligt och vinnare

I morse fick jag leta fram barnens vinterkläder innan de skulle på förskola och skola, termometern visade på -8,5 grader nämligen och det snöar. Men det är bara pudersnö så det lär inte bli någon snöskottning direkt. 

Nu är det dags att presentera vinnaren av chokladkalendern från Summarbird det blir 
*trumvirvel* Johanna med motiveringen:

Jag skulle dela den här kalendern med min man. Han fyller 25 år den första december och det skulle vara en underbar present för oss båda då jag inte kommer ha råd att köpa någon kalender åt honom eller mig, något jag egentligen längtat efter. Han skulle verkligen vara värd en sån här fin present på sin stora dag. 

Ett stort grattis till dig, hoppas du och din man blir nöjda med vinsten. 
Maila mig din adress samt mobilnummer till: [email protected]

Snart kommer det en ny tävling i samarbete med Chokladecompagniet så titta in igen om ni vill ha chansen att vinna något annat gott. 


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback