Julen är kommen hoptralalala

Jag brukar stenhårt köra på julpyntning den första advent och då brukar jag premiärlyssna på julmusik också. 
I år har jag "fuskat" julmusiken drog vi igång i lördags då vi hade glöggprovning och igår började jag byta några gardiner och ta fram ljusstakar och stjärnor. Är än så länge bara klar med barnens rum och köket. Anledningen till att jag i år frångår mina traditioner är att jag på söndag ska stå några timmar och sälja kakor till dotterns gymnastikklubb och då kommer jag inte att hinna. 
Men vilka julkänslor som kommer när jag börjar pynta här hemma, och det lär bli fler eftersom vi ska baka pepparkakor idag. 

Idag väller mailen av black Friday mail så jag tänkte ta mig en titt för att se om jag hittar några bra erbjudanden. Det kan löna sig att handla sina julklappar idag. 

Kommentarer
Postat av: Andrea

Jag blir så glad att se alla plocka fram sina grejer. Själv väntar jag till imorgon pga order från familjen haha!

Svar: Jag håller med dom egentligen men för att jag ska hinna i år måste jag börja innan
victoriajul.blogg.se

2015-11-27 @ 10:27:14
URL: http://mykindofchristmas.blogg.se

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback