Helgens juliga

I helgen har vi faktiskt haft en del tecken på att julen närmar sig. På fredagen efter att barnen slutat så åkte vi till mina föräldrar samt min mormor och morfar med jultidningar som dottern sålt. Jag hämtade även hem en julklapp åt minstingen, ska visa er sedan. 
På kvällen kokade jag en banan och chokladfudge receptet hittar ni Här. 

Jag har slagit in några julklappar också, testade lite nya idéer som jag sett på youtube. 
Igår såg vi på Tjuvarnas jul - Trollkarlens dotter. Hade tänkt göra något mer juligt för nästa helg ska vi ha glöggmingel men jag kom inte på vad jag skulle göra så det blev inget. Någon som har något bra förslag ?
 
Jag håller på och fixar till en tävling som ska komma upp ikväll hoppas jag. Så kika in då ifall ni är tävlingssugna. 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback