Saturnus glögg

På glöggprovningen vi hade här hemma testade vi tre sorter från Saturnus också. Vi var sju vuxna som satte betyg från 1 till 5.



Ekologisk glögg
Plus i kanten för att den är ekologisk. Detta är en god glögg med lagom glöggsmak och lagomt söt. 
Betyg 4

Årets premiumglögg Havtorn
Är väldigt söt och smakar inte glögg. Den har en frisk smak, lite som citrus som jag antar är havtorn. 
Betyg 1,5

God jul glögg
Har en söt smak och inte så mycket glöggsmak. Medelmåttig. 
Betyg 2,5 

Glöggen är sponsrad av Saturnus. 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tack för recensionen, ska försöka prova den ekologiska glöggen i år. Lät som att den kunde vara riktigt bra :)

Svar: Alla vi som testade den tyckte den var god. Hoppas du gillar den
victoriajul.blogg.se

2015-12-02 @ 11:15:59
URL: http://nathaliesjul.blogg.se

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback