Lucia och gran

Idag har vi varit på sonens förskola och fått se alla små barnen ha luciatåg. Är väldigt imponerad att de hade koll på så många texter, barnen var mellan 1,5 och 4 år. 


Efter det åkte maken och köpte oss en gran som nu står i garaget för att vänja sig vid värmen. Här är det alltid att köpa grisen i säcken när man köper gran för de är alltid nätade så man ser inte hur de ser ut men den ser lovande ut och det luktar underbart i garaget just nu. Verkar ha blivit en tradition att köpa gran efter vi varit på barnens luciatåg på förskolan för det gjorde vi fjol också. 


Kommentarer
Postat av: Linda / CandyGirl

Ja dom är otroliga. Jag hade tio sånger med mina små i år. Dom är mellan 1 och 5 och dom var helt suveräna... satte alla - sjung högt - artikulerade- gjorde alla rörelser. Superbra. Vi avslutade till och med med en juldans som dom lärt sig perfekt. :-) Dom kan dom små. Och jag är lika imponerad varje år att drygt 30 barn föjer mig och gitarren. Dom börjar samtidigt, kan texterna och sjunger i rätt takt/tempo. Höjer volymen när jag ber dom och är fokuserade. GRYMT.

Svar: Ja dom är helt otroliga dom små
victoriajul.blogg.se

2015-12-14 @ 20:11:55
URL: http://www.candygirl.nu/

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback