Jag ser det snöar

Här snöar det fortfarande och jag har fått skottat för första gången för denna säsongen, till och med två gånger. 

Nu hoppas jag verkligen att snön får vara kvar för enligt väderleksrapporten ska det bli varmt igen. 


Ifjol var det bara äldste sonen som gillade apelsin så jag trodde jag skulle få  det mesta i skålen själv men nu gillade dottern också blodapelsin och minstingen var helt tokig i dom. När dottern var liten skulle barn under ett år inte äta citrusfrukter men tydligen är det ändrat nu.

Frukt är godis. 

Kommentarer
Postat av: Ellinors julblogg

Åååh! Somliga har det bra. Här i Stockholm var den temperatur vi hade igår samma som på midsommar... Man kan bli deppig över mindre än så. Hoppas ni har fått ha kvar er snö.

Svar: Vad tråkigt. Snön ligger kvar än men det är varmt ute nu så den smälter sakta bort. Hoppas både vi och ni snart får en massa snö
victoriajul.blogg.se

2015-12-07 @ 11:36:22
URL: http://ellinorsjulblogg.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback