Doftljus från Klinta

 
Detta inlägg är i samarbete med Bluebox
 
För ett tag sedan fick jag hem några doftljus från Bluebox. De kommer från Klintas julljus-kollektion. Asken innehåller tre stycken ljus med dofterna Mörk choklad & marsipan, Apelsin & ingefära samt körsbär, äpple & kanel. 

När man tänder ljusen blir det en olja längst uppe som man kan använda som massageolja. Jag har testat att smörja in mina händer med oljan och då doftar de väldigt gott och blir mjuka. Ett extra plus är att det är gjorda av vegetabiliska produkter, inte testade på djur och brinner i hela 18 timmar.
 
När jag luktade på ljusen innan de tändes luktade de väldigt starkt men som tur är när de tänds doftar de inte särskilt mycket alls vilket jag tycker är bra då jag inte gillar starka dofter. Min favorit av dessa tre dofter är mörk choklad & marsipan. Ljusen kommer i ett snyggt litet glas som man kan använda som ett dricksglas sedan om man vill.
 
En perfekt gå-bort-present nu till julen då den kommer i en fin kartong. Ljusen hittar du här och de kostar 269 kronor.
 
Bluebox har en massa fina och roliga saker så kika in där om du letar efter julklappar. De har också snabb leverans och öppet köp till 11 januari.
 



Kommentarer
Postat av: Liza

Vilken konstig med kul kombo! Varför inte? Doftljus är bara det bästa under vinterhalvåret!

Svar: Jag älskar att tända ljus, det blir så mysigt
victoriajul.blogg.se

2015-12-08 @ 20:28:25
URL: http://www.christmasmagic.blogg.se

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback