1 december

Då var den efterlängtade månaden äntligen här. I år hänger jag inte riktigt med utan det känns nästan som om jag inte kommer att hinna med något alls innan julafton trots att jag har hunnit mer än i vanliga fall. 


Idag har vi öppnat lucka nummer ett och sett första avsnittet på julkalendern. Jag tycker den känns lite intressant men inte så mycket jul men det kanske kommer för idag var det ju vikingatiden och då firade man ju inte jul. Sonen som snart är 4 år var inte jätte förtjust vilket jag inte hade väntat mig heller, dottern som är 6,5 år tyckte det var intressant så jag hoppas det håller i sig. Jag tycker det känns som om den passar mer för äldre barn och de vuxna. Tror tyvärr inte att detta kommer bli en favorit här hemma men vi har ju bara sett ett avsnitt än så det kan ju ändras. 

Vad tyckte ni kalendern ?

Kommentarer
Postat av: Liza

Vi ska titta på den ikväll. Så tråkigt att den verkar dålig! Har läst många som håller med. Hoppas att den blir bättre längre fram!

Svar: Jag hoppas den blir juligare snart.
victoriajul.blogg.se

2015-12-01 @ 15:23:50
URL: http://www.christmasmagic.blogg.se

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback