Pyssel 2015

Äntligen har sommaren och värmen kommit men det hindrar inte mig ifrån att börja planera lite smått till den kommande julen. Jag har som sagt börjat med lite pyssel i form av tomteluvor till barnen och hur jag ska göra årets julkort. Men jag har också planerat hur jag ska göra en paketkalender till barnen så jag har en tid börjat spara toarullar till den och även lite mer pyssel som jag tänkte försöka hinna med. 

Därför blev jag lite extra glad idag när jag fick hem Panduros nya katalog och det i den finns ett helt kapitel med Julen 2015. Massor med fina saker jag skulle vilja ha, några fina paketpapper som jag tror jag ska köpa. Dottern hittade julklappspapper med figurerna från filmen Frost och Blev överlycklig då Frost är hennes favorit (som hos så många andra)så det måste jag nog köpa snarast innan det tar slut.  Så får ni inte hem katalogen i brevlådan kolla in deras hemsida där man också kan läsa katalogen. 

Har ni börjat planera nåt inför julen ?

Kommentarer
Postat av: Maries strålande jul

Finns alltid så mycket fint i Pandurokatalogen!

Svar: Ja det gör ju det. Tyvärr fanns inte frost julklappspappret så det blev ingen beställning idag men jag hoppas det kommer in igen. Synd att frakten är så dyr bara
victoriajul.blogg.se

2015-08-19 @ 18:06:38
URL: http://julen.gladers.net
Postat av: Annie

Ja,jag har börjat planera en massor; började på allvar i juli skulle jag tro...:)

Svar: Så kul att börja planera inför julen. Jag funderar nog hela året på julen men det är först nu i augusti ungefär som jag brukar börja på allvar
victoriajul.blogg.se

2015-08-22 @ 12:06:23
URL: http://varanlillajulvra.blogspot.se
Postat av: Cissi

börjat planera en hel del, men mest på pappret än så länge, inte börjat tillverka eller pyssla än ;)

Svar: Ungefär som mig då. Jag hat visserligen börjat sticka tomteluvor men det är bara för att jag vill vara säker på att jag ska hinna med.
victoriajul.blogg.se

2015-08-23 @ 11:19:00
URL: http://nastanperfekt.blo.hg
Postat av: Jessica

Åh, roligt med hemstickat! Hoppas vi får se sen =)

Svar: Jo så småningom när de blir klara ska jag visa dom. Om det nu blir fler än en :)
victoriajul.blogg.se

2015-08-24 @ 21:06:32
URL: http://julilaloland.blogspot.se/
Postat av: Caroline/Julmysigt

Panduro är farligt, risken är stor att plånboken ekar tom efter ett besök i butiken =D

Svar: Ja dom har mycket fint.
victoriajul.blogg.se

2015-08-31 @ 16:50:35
URL: http://julmysigt.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback