Städa varje fredag & Hembakats julnummer

"Städa varje fredag också varje jul för det tycker jag är kul" säger ju Pippi Långström. Här är jag och barnen alltid lediga på fredagar och brukar börja dagen med att städa och göra fint hemma. Så idag efter städningen fick vi vår belöning, gå på biblioteket och låna böcker, äta lunch ute och idag blev det bullbak också.
 
När vi kom hem låg det senaste numret av Hembakat i brevlådan, jag fick två nummer gratis genom Dr. Oetker tidigare och detta var första numret. Nästa nummer visade sig vara julnumret som kommer 4 November.
 
 
Så nu ska jag läsa min Hembakat medans bullarna jäser.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vad kul att få hem den så mycket före den kommer i butik! Hoppas julnummret är bra, du får återkomma med vad du tyckte så man vet om det är värt och köpa sedan :)

Svar: Självklart säger jag vad jag tycker om den, har för mig att den var en besvikelse ifjol om jag inte minns fel
victoriajul.blogg.se

2014-09-26 @ 14:59:24
URL: http://nathaliesjul.blogg.se
Postat av: Jessica

Att få Hembakat i brevlådan är ALLTID kul. Ska testa göra deras egen kexchoklad som var med i det här numret - nu ser jag fram mot julnummret!!!!

Svar: Jag med, jag tyckte kladdkakecookies lät gott de ska jag testa
victoriajul.blogg.se

2014-09-26 @ 15:19:39
URL: http://julilaloland.blogspot.se/
Postat av: Annie

Det blir definitivt ett köp av Hembakats julnummer:)

Svar: Den brukar ha bra recept. Är glad att den kommer i brevlådan
victoriajul.blogg.se

2014-09-26 @ 21:28:21
URL: http://varanlillavra.blogspot.se/

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback