Önskelista

 Dottern längtar minst lika mycket som jag efter julen, hon pratar ofta om att baka pepparkakor, slå in julklappar och att hon ska köpa en julklapp åt sin lillebror. Det pratas också mycket om jultomten; Gör tomten alla julklappar själv? Var får tomten sina pengar ifrån? osv.
Nu har hon gjort sin önskelista vi får väl se om den hinner ändras nåt innan det är dags att skicka den till tomten.
 
 
Som vanligt önskar hon sig inte mycket, I år önskar hon sig i alla fall rörpärlor, en docka som blir sjuk (den får feber och man måste ta tempen på den och ge den medicin) och små lego (vilket förvånade mig när jag aldrig sett henne leka med det).
 
Den där dockan har hon önskat sig i säkert 2 år och pratar om den lite då och då. Jag har tyckt att den varit alldeles för dyr så jag har aldrig köpt den men dockor är något barnen leker med så gott som dagligen och då hon är en tjej som älskar att ta hand om alla andra är det ju en perfekt julklapp. 
 
Nu hade BR-leksaker 25 % rabatt på allt för medlemmar så då beställde jag dockan åt henne. Så passa på om ni ska köpa julklappar till några barn man får rabatten även på rean.  

Kommentarer
Postat av: Annie

Tyvärr börjar mina syskonbarn bli för stora för leksaker - nu är det bara dyra tekniksaker som gäller... Jag trodde aldrig jag skulle säga det, men jag önskar att man bara kunde köpa några leksaksbilar och så var de nöjda...

Svar: Ja det är ju svårt att köpa nåt när de blir äldre, för de vill ju mest ha dyra saker då.
victoriajul.blogg.se

2014-09-27 @ 09:38:43
URL: http://varanlillavra.blogspot.se/
Postat av: Jul i fjällen

Åh, vad glad hon ska bli nu!! :)

Svar: Ja det kommer hon verkligen bli. Känns ju bättre att köpa en ordentlig sak än en massa småskräp också
victoriajul.blogg.se

2014-09-27 @ 19:34:36
URL: http://julifjallen.blogspot.se
Postat av: Johanna (Johannas julblogg)

Kul när man hittar saker man ska ha till bra pris!

Svar: Ja det är ju det. Jag brukar alltid försöka vara ute i god så man hittar bra priser
victoriajul.blogg.se

2014-09-28 @ 21:50:48
URL: http://johannasjulblogg.blogspot.com
Postat av: Johanna (Johannas julblogg)

SV: Ljusstaken kostade 249 kr. Som hittat!

Svar: Det var väldigt billigt håller tummarna för att den ska finnas då jag åker dit.
victoriajul.blogg.se

2014-09-29 @ 11:52:06
URL: http://johannasjulblogg.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback