Julen är på intågande

Nu börjar julen komma fram på nätet, har besökt flera inredningsbutiker och ser till min stora glädje att de har börjat med julsakerna. Så roligt att titta på alla fina saker, nu ska jag inte köpa något hade jag tänkt då jag dels ska till Ullared om en dryg månad och sedan brukar jag alltid fundera länge och väl på om jag ska köpa något så det är nåt jag verkligen vill ha och behöver.
 
Här är några av de webbutiker jag hittat som börjat med julenl:
 
My white countryhouse
 
Ellis Corner
 
Gårdsromantik
 
Alvas hus
 
Mixin
 
Jotex
 
 
 
my white countryhouse hittade jag denna fina släde som jag gärna skulle vilja ha, Ska verkligen fundera på den. Priset ligger på 279 kronor.

Kommentarer
Postat av: johanna

Ja nu måste man börja fundera på vad man verkligen ska köpa. Det har liksom dykt upp en hel del man vill ha :)

Svar: Ja det brukar vara mycket man vill ha men när man funderat ett tag brukar det inte bli så mycket man verkligen vill ha. Så är det för mig i alla fall
victoriajul.blogg.se

2014-09-25 @ 09:47:33
URL: http://www.arildsdottir.blogg.se
Postat av: josefine

Älskar att fönster-shoppa julsaker såhär innan hösten är igång på riktigt ;)

Svar: Jag med kan sitta och titta mycket. Ännu roligare är det att då gå runt i butiker och titta på julsaker
victoriajul.blogg.se

2014-09-25 @ 12:16:34
URL: http://tusenjuleljus.blogspot.com
Postat av: Johanna (Johannas julblogg)

SV: Jag är rädd för att det kan vara mycket folk på Ullared på lördag...

Svar: Finns ju risk. Många har ju fått lön också men jag har för mig att jag har läst att det brukar vara mer helgen efter lön eftersom många tror att det ska vara mycket på lönehelgen och undviker den helgen
victoriajul.blogg.se

2014-09-25 @ 12:20:23
URL: http://johannasjulblogg.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback