Årets färg är röd

Snyggaste pepparkaksburkarna hittar man hos Arbrå Ångbageri, dom brukar släppa en ny färg på burkarna på hösten och i år är färgen röd. Riktigt snygga och passande färg till julen. Arbrå har ny öppnat en webbutik så man kan beställa direkt från dem de röda burkarna går att beställa inom kort. 
 
En stor burk kostar 149:- och den lilla 69:- köper man båda kostar de 199:-
 

Nu har ju inte Arbrå ångbageri bara de snyggaste burkarna utan även de godaste pepparkakorna enda felet med dom är att de tar slut för fort.
Jag och barnen brukar varje år baka pepparkakor men de flesta pepparkakorna brukar faktiskt kastas då ingen äter dom, men dessa pepparkakor tog slut väldigt fort.  

Kommentarer
Postat av: johanna

Åh vad snygga dom var!

Svar: Ja jag måste köpa en och pepparkakorna kommer garanterat gå åt =)
victoriajul.blogg.se

2014-09-04 @ 11:05:54
URL: http://arildsdottir.blogg.se
Postat av: Annie

Jag brukar oxå få slänga pepparkakor - men jag måste ju självklart baka dem änså. Förra året kom jag på att jag kunde använda dem när jag gjorde juliga cheesecakes så då behövde jag inte slänga så många:))

Svar: Smart ide. Nej självklart ska det bakas pepparkakor ändå
victoriajul.blogg.se

2014-09-04 @ 21:03:16
URL: http://varanlillajulvra.blogspot.se/

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback