Snö?

I går tittade jag på väderleksrapporten och den lovade snö torsdag och fredag nästa vecka. 
Men som vanligt brukar de ju inte kunna spå så långt i förväg och idag har de ändrat sig och säger att snön inte kommer förrän nästa söndag. 
Just nu är det bara regn så jag förstår att det är klass 1 varning mer norr ut för skulle vi ha fått snö i stället för allt regn hade vi fått massor.  Tråkigt att de säger regn hela helgen då vi skulle på marknad.  Tar hellre snö än regn för det är lättare och roligare att vara ute i snön.



Kommentarer
Postat av: Lisas Vinterland

Tyvärr fick vi bara regn av klass 1 varningen, men vet att bara någon mil in är det fullt med snö! Havet ställer till det ännu med mildare temperaturer.. vi får fortsätta längta!

Svar: Vad tråkigt för dig. Hoppas snön kommer snart
victoriajul.blogg.se

2014-10-10 @ 10:05:35
URL: http://lisasvinterland.blo.gg
Postat av: Linda

Ja hellre snö än regn. Hoppas det inte regnar på marknaden.

Svar: Hoppas det blir uppehåll så vi kan gå en sväng i alla fall.
victoriajul.blogg.se

2014-10-10 @ 10:43:59
URL: http://lifeaslethenstrom.blogg.se
Postat av: Therese Bjärstig

Här har vi det vitt! Så fint ute, grannarna har just gjort en snögubbe och jag dricker glöggte och äter en mandarin, oj oj så snön påverkar ens julstämning ;-) Önskar dig en fin fredag och trevlig helg!

Svar: Vad orättvist. Bor du norr upp? Kan tänka mig att det blir en väldig julstämning då
victoriajul.blogg.se

2014-10-10 @ 12:03:03
URL: http://lurans.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback