Snart

Nästa söndag drar jag iväg till Ullared ska bli så roligt. Eftersom jag älskar att planera har jag givetvis skrivit en lista på vad jag ska handla och tips på julklappar/presenter jag kan tänka mig. Nu brukar jag inte titta på listan för jag kommer ihåg vad jag skrivit men det är ju alltid kul att göra listor. 


Har haft turen att bara behöva köa in för att de inte öppnat ännu och då är det klart att man har fått köa. 

Idag har vi varit på barnens lördag på Ica. Barnen fick träffa Bamse, göra sin egen bakelse och dessutom var det fiskedamm och popcorn. Dottern var förvånad över att allt var gratis. 

Är sugen på att baka något idag, kanske  man ska göra en saffranskaka för det är sådär lagomt juligt. 

Kommentarer
Postat av: Amandas jul

Vad kul med Ullared! Jag hoppas jag får tiden att åka dit om ett par år när barnen blivit större för det vore en riktig upplevelse. Kul att ICA arrangerar sånt :)

Svar: Ja Ullared är verkligen en affär i sig med mycket bra priser. Ja de hade nåt jubileum så det var därför men de brukar ha barnens lördag nån gång emellanåt och ibland har de löptävling och skidtävling för barnen. Verkligen super kul
victoriajul.blogg.se

2014-10-25 @ 12:49:42
URL: http://amandasjul.blogg.se
Postat av: Roger Bråberg

Kul, jag jobbar på Gekås och kommer att jobba den helgen du kommer dit. Söndagarna brukar vara rätt lugna innan middag och sedan blir det lite mer fart på eftermiddagen.

Svar: Kul att jobba på Gekås fullt upp kan jag tro. Hinner inte dit något på söndagen då jag har ca 100 mil dit så jag kommer shoppa på måndag och tisdag
victoriajul.blogg.se

2014-10-25 @ 23:44:42
URL: http://www.jultradition.se
Postat av: Elin - Livat på torpet

Vågade inte berätta för grabbarna att det var skojigheter på "paprikaklubben" i lördags. Dessutom var det pysseldag i hantverkshuset som dom missade. Edvin spelade ju match ... så typiskt att allt händer samtidigt!! :(

Svar: Ja det är så typiskt. Tycker ofta att vi inte är hemma när det händer nåt kul.
victoriajul.blogg.se

2014-10-27 @ 13:19:03
URL: http://blogg.loppi.se/elinteg
Postat av: Roger Bråberg

Måndag och tisdag är lugnare än vad helgerna är så du kommer nog få en trevlig shopping.
Helgen till ära fyller jag på julgodis både lördag och söndag, har gått åt en hel del chokladkalendrar :)
Har jobbat på Gekås i 21 år nu, det är just hösten med massa folk som är extra kul. Lite svårt med motivationen i januari och februari när det ibland är mer personal än kunder ;)

Svar: Låter bra det, brukar alltid vara trevligt på GeKås så jag har inte väntat mig annat. Bra att du fyller på julgodis åt mig innan jag kommer :) Det måste vara roligt att jobba där har själv jobbat en del på affär
victoriajul.blogg.se

2014-11-01 @ 23:01:09
URL: http://www.jultradition.se

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback