Personlig chokladkalender

Företag verkar veta att jag älskar julen då jag hela tiden får mail om en massa juliga produkter och varje gång blir jag lika frestad att beställa, fast de lär väl inte bara skicka dessa mail till mig kan jag anta.
 
Idag fick jag i alla fall ett mail från printlife där man kunde beställa en chokladkalender med eget foto på, lite roligt tyckte jag men det ska till att det är väldigt god mjölkchoklad i den om man ska köpa denna i stället för en i mataffären för en tia.
 
 
Kalendern kostar 99 kronor men om man anger koden 14CHOKO43 får man 30% rabatt och betalar 69,30 för den.
 
De har även en större variant av kalendern som kostar 169 kronor (om koden fungerar på den låter jag vara osagt) och i den ska det vara kvalitets choklad i fyra smaker, ljus, nougat, mörk och hasselnöt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh, va fint! En sådan skulle jag vilja ha!
Men precis som du säger - det krävs att det är god choklad för priset =)

Svar: Ja precis för är det samma som i de kalendrar man köper i mataffären är det ju verkligen inte värt det
victoriajul.blogg.se

2014-10-23 @ 12:12:02
URL: http://julilaloland.blogspot.se/
Postat av: Ammie

Vilken kul grej, skulle vara kul att ge mannen min, om chokladen är glutenfri då (inte så självklart som man kan tycka att det låter). Kan ju visserligen behålla den själv annars :P

Svar: Ja det är konstigt att de ska ha gluten i choklad. Känns inte så nödvändigt
victoriajul.blogg.se

2014-10-23 @ 14:29:41
URL: http://ammies.se
Postat av: Lisas Vinterland

Smaskens! Men man skulle gärna vilja veta hur den smakar innan man beställer :)

Svar: Ja det skulle man gärna vilja veta. Den var ju inte jätte billig
victoriajul.blogg.se

2014-10-23 @ 18:50:03
URL: http://lisasvinterland.blo.gg

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback