Perfekta julklappen åt dottern

Satt och slötittade på Ebay igår kväll och av en slump hittade jag den perfekta julklappen åt dottern. 
 
 
En flygande Elsa från filmen Frost. Man styr den med händerna och dottern har önskat sig en sådan sedan min kusins döttrar fick varsin flygande fe för två år sedan i julklapp. När vi var på leksaksaffär här i stan i veckan såg hon en där och sa att hon ville ha en sådan. Där gick de på 569 kronor vilket jag tycker är lite för dyrt.
 
Nu är ju frost hennes favorit just och och då passar ju detta perfekt, dessutom spelar den sången let it go som är hennes favorit låt. Och priset var bara ca 170 kronor. 
 
 

Kommentarer
Postat av: johanna

Förstår att det blir en omtyckt julklapp :) Kul att du hittade den så mycket billigare också :)

Svar: Ja ibland har man tur. Fast det är svårt att hitta på ebay om man inte vet vad man ska ha.
victoriajul.blogg.se

2014-10-27 @ 11:02:31
URL: http://www.arildsdottir.blogg.se

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback