Julpyssel och en del annat

Idag började vi dagen med att försova oss, jag som aldrig brukar försova mig det är andra gången i mitt liv. Barnen börjar kl. 8 på förskolan och vi vaknade kl 7.55 men vi hann dit till kl 8.10 så jag är rätt nöjd ändå. Kan ju tillägga att barnen äter frukost där så jag behöver bara klä på dom. 
 
I helgen har vi hunnit med att gå på marknad (vi slapp regnet som kom precis när vi åkte hem), städat, äta på restaurang, julpyssla, beställt julklappar och det vanliga söndagsmyset.
 
 
Helgens resultat. Köpte några pysselsatser från Panduro på rean så de fick barnen roa sig med. Själv hann jag inte pyssla något när jag hade fullt upp med att hjälpa barnen med deras  pyssel.
 

Kommentarer
Postat av: johanna

Vad fina saker :) Nej det går åt mycket tid när man pysslar med barn, så är det ju. Men det blir roliga minnen :)

Svar: Ja det gör ju det. Särskilt när de är små och måste ha mycket hjälp 😄
victoriajul.blogg.se

2014-10-13 @ 09:41:19
URL: http://www.arildsdottir.blogg.se

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback