Ingrid och Ivar firar jul

 
Boken är skriven av Katerina Janouch och illustrerad av Mervi Lindman. 
Det är en lättläst bok med underbara bilder som passar de lite yngre barnen. Dottern som är 5 år tycker boken är jätte bra och jag hade inte räknat med annat då hon har en annan bok om Ingrid sedan tidigare. 
Sonen som har två favoritböcker och vill inte lyssna på något annat fick jag faktiskt att lyssna på denna och han gillade den också.
Denna bok kommer bli läst många gånger i vinter och det gör mig inget alls.
 
Boken kostar 90:- hos Adlibris. Den rekomenderas för barn 0-2 år men som sagt så kan den passa även för femåringar.
 
 
 
 
Boken är ett recensionsex. 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback