Första Sagoskatten jul

För ett tag sedan kom boken första sagoskatten jul hem i brevlådan. Det är en bok med flera olika sagor i alla med jultema, du hittar sagor med Pippi, Mamma Mu, Babar, Nicke Nyfiken med flera i boken. 
Dessutom innehåller den flera julsånger, julpyssel, lekar och en cd med 10 stycken julsånger.
 
 
Vi har läst ur denna boken varje kväll vid läggdags och dottern tycker det var en jätte bra bok. 
Jag tycker boken har fina illustrationer, mysig sagor och jag tycker att ska man bara köpa en julbok till barnen är detta något att satsa på då det är flera böcker i en.
 
Boken kostar 119 kronor hos Bokus
 
Jag har fått ett recesionsex av boken. 
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Den ser jättefin ut, hur gammal är din dotter? Vilka åldrar skulle du säga att den passar för?

Svar: Dottern är 5 år. Den rekommenderas från 3-6 år och jag tycker det känns som det stämmer kanske 7 åringar skulle gilla den också.
victoriajul.blogg.se

2014-10-27 @ 12:11:53
URL: http://adventstid.se

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback