Det går framåt

Idag blev jag riktigt glad när jag loggade in på skolplattformen och såg att jag klarat den första riktiga uppgiften på skolan. Så nu har jag fått ihop 2,5 Hp jag firade detta med en ballerina pepparkaka. 
Hittade de när jag var på affären igår och måste erkänna att jag enbart köpte de pga den fina förpackningen för jag brukar aldrig köpa kakor annars. 


Vad tyckte jag om dessa då? De smakade pepparkaka och choklad men blev ingen favorit direkt (och jag kommer inte köpa de igen) men blev sjukt sugen på att beställa Arbrå Ångbageris pepparkakor  Ja jag vet att jag skrev att jag inte brukar köpa kakor men för arbrå pepparkakor kan jag göra ett undantag och dessutom är burkarna superfina. 

Kommentarer
Postat av: Lina

Grattis! Kan bara instämma med att du var värd Ballerinakakorna!
SV: Do it! Typ de godast köppepparkakorna, och burkar är fantastiska!

Svar: Ja jag håller med dig, fick en grön burk ifjol. Enda nackdelen med dom är att de tar slut alldeles för fort.
victoriajul.blogg.se

2014-10-22 @ 05:54:17
URL: http://sagojul.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback