Dagens juliga

Idag efter att jag lämnat barnen passade jag på att handla mat. Men jag glömde lappen hemma så jag fick inte med mig allt jag skulle ha och inte hade de hunnit plocka fram tidningarna heller. Jag hade tänkt köpa Allers Julmagasin så jag pluggade ett tag och åkte sedan på en annan affär för att handla de glömda varorna och då hittade jag tidningen också. Så nu blir det läsning, den brukar vara bra så jag hoppas att den är det i år också. Men den ser väldigt julig och mysig ut i alla fall. 

Brukar ni köpa Allers Julmagasin?


Kommentarer
Postat av: Denise - Min Glittriga Jul

Jag har köpt den, kunde inte motstå, haha :)

Svar: Så kul när den första juliga tidningen kommer ut. Bra pris är det ju på den också
victoriajul.blogg.se

2014-10-07 @ 17:58:08
URL: http://minglittrigajul.bogg.se
Postat av: Linda / CandyGirl

åh jag letade.. men hittade den inte... hm.. får fixa imorgon. Tog en TopHälsa istället.

Svar: Vissa affärer är lite sega på att få fram tidningarna har jag märkt
victoriajul.blogg.se

2014-10-07 @ 22:27:43
URL: http://www.candygirl.nu/

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback