Bra julklapp till barnen

Ska du köpa julklapp åt ett barn som är runt 4-7 år rekomenderar jag en prenumeration på Bamse kul att lära, just nu får man 5 nr för 99 kronor och man får dessutom välja en av följande premie: bamseryggsäck, Frost bok eller en fleecepläd. Perfekt då man får en liten julklapp att slå in och sedan får barnen egen post vilket brukar vara uppskattat.
 
 
Dottern fick 5 nr i julklapp i fjol och hon har tyckt om den väldigt mycket. Varje nummer har olika temat och är utvecklad i samarbete med pedagoger. Allt i tidningen innehåller detta tema och det är nån serie, fakta och lite knep och knåp eller pyssel. Ibland får man dessutom med en liten present. 
 
Det finns även andra tidningar att välja emellan t.ex. Bilar, Prinssesan och Bamse m.fl
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback