Apotekarnes Årsmust

 
I fredags fick jag hem denna flaska, jag brukar aldrig dricka julmust så här tidigt men jag provsmakade lite för jag var ju nyfiken på den. Ifjol lanserade Apotekarnes sin årsmust, den hade liksom i år en hemlig smak men man kan öppna en flik på baksidan för att se vilken smak det är.
Den har en fin och lite mer exklusive flaska och kommer i begränsad upplaga och kostar 29,90.
 
Jag och maken kände inte årets smak men det var en riktigt god julmust. Dottern tyckte att det smakade mycket av den hemliga smaken och att den var jätte god.
Jag gillar  den flaskan och den känns lite mer lyxig att ställa fram på julbordet.
 
Vad årets smak är avslöjar jag inte för att inte förstöra spänningen för er andra.
 
 

Kommentarer
Postat av: Amandas jul

Jag har också fått hem flaskan men inte smakat ännu. Har dock läst på en annan blogg vilken årets smak är så det är tråigt....själva grejen är ju att man ska gissa så det blir inte lika kul i år. Men bra att den var god i alla fall, då vet jag vad som väntar :)

Svar: Ja jag hade också läst det innan. Jag tänkte att jag inte vill avslöja smaken eftersom alla inte vill veta det innan. Tyckte den påminde om Zeunerts i smaken
victoriajul.blogg.se

2014-10-12 @ 12:13:38
URL: http://amandasjul.blogg.se
Postat av: Lisas Vinterland

Gott! Har redan fått reda på vad den smakar, men blir ändå kul att se om det smakar som man tror :)

Svar: Ja jag hade läst det innan också men tänkte att det kanske finns de som inte vill veta det
victoriajul.blogg.se

2014-10-12 @ 13:50:44
URL: http://lisasvinterland.blo.gg
Postat av: Jonna

Va spännande med en hemlig smak och vilken snygg flaska :)

Svar: Ja den är väldigt snygg
victoriajul.blogg.se

2014-10-12 @ 21:59:22
URL: http://jonnaek.wordpress.com

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback