Svart fredag

Idag är det Thankgiving i USA vilket betyder att det är Black Friday imorgon, den stora rea dagen. Allt fler butiker i Sverige börjar med detta och för er som inte är klar med julklapparna kan det vara läge att kolla runt i morgon. Nu har de många webbutiker rea imorgon medans det i Usa är vanliga butiker i morgon och på måndag har webbutikerna rea, Cyber Monday. Eftersom det är redan låga priser i Usa redan innan kan det löna sig, trots frakt och tull att beställa därifrån under rean men se till i så fall att det hinner komma innan jul ifall det är julklappar.
 
Jag hade beställt en klänning från Hm till dottern men de strulade till det och anullerade den, så jag skippar den då jag fann en mycket snyggare på Halens.
 
Blev extra glad idag då jag fick ett sms från Halens som har 20% rabatt imorgon på Black Friday, så då ska jag passa på. 
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback