Ny ljusstake och adventspaket

Igår tog jag fram dotterns lilla gran och la adventspaketen under den som hon bestämt, för idag fick de nämligen "fuska" och öppna första paketet, det berodde enbart på att vi ska baka pepparkakor idag och i det första paketet låg varsitt pepparkaksmått. Det blir inte så kul att få de på söndag då vi redan bakat pepparkakor tänkte jag. 
 
Det märks att butikerna i Sverige har hakat på Black Friday, jag fick över 20 mail i morse med rea endast idag. Blev några inköp gjorda för mig men bara sådant jag tänkt köpa. Har beställt julklänningen till dottern och hittade även en till mig. Det blev även en ljusstake till vårt sovrum, hittade en sådan jag letat i flera år och den vi haft är en gammal och halvt fungerande.
 
 
Movitz från Halens, idag är det dessutom 20 % rabatt på den med koden 4400.
 
Blev även en dammsugare då vi länge tänkt köpa en ny då den gammla ramlat ihop och är ihop tejpad förtillfället. Nu har den dessutom sugförmågan minskat kraftigt, hade letat ut den jag ville ha och tänkte köpa den efter jul men idag fick jag med deras rabatt plus studentrabatt hela 500 kronor rabatt. Så nu kommer julstädningen gå väldigt bra. 
 
Har ni gjort några fynd idag? 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisas Vinterland

Den var fin! Har själv inte handlat något, fullt upp med pyntandet idag :)

Svar: Ska påbörja pyntandet lite smått ikväll så man hinner med
victoriajul.blogg.se

2014-11-28 @ 14:22:58
URL: http://lisasvinterland.blo.gg

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback