Lusseglögg & Pepparkaksglögg

För ett tag sedan fick jag hem glögg från Saturnus och de var, Lusseglögg & pepparkaksglögg och det var de jag tyckte lät mest spännande av årets glöggnyheter.
 
Saffransglögg luktade saffrans men man kände knappt smaken av den när man värmt den och den drack den. Vi tyckte den mest smakade sött och inte smakade det glögg heller.
Den får betyget 2,5/5
 

Pepparkaksglögg. Inget tyckte att den smakade pepparkaka men den var ändå god, smakade mycket glögg och var den glöggen vi var helt överens om betyget på, den får 4/5
 
 

Kommentarer
Postat av: minglittrigajul.blogg.se

Vi har också dessa två flaskorna hemma, har dock inte smakat än. Det får nog bli smakprov under helgen kanske (:

Svar: Hoppas du gillar dom
victoriajul.blogg.se

2014-11-19 @ 16:51:29
URL: http://minglittrigajul.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback