Lottas Jul

En ny bok för i år är Lottas Jul en pysselbok som även innehåller några recept. 
 
 
Boken är skriven av Lotta Kühlhorn och består mestadels av pyssel i olika former. Den innehåller allt från jultrosor till girlanger. Det är en hel del klassiskt pynt i papper som olika typer av stjärnor, hjärtkorgar och kristyrer.
 
 
 
 
Jag gillar att boken är indelad i olika kapitel som minusadvent, 1:a advent osv. Det är inte riktigt min typ av pyssel i den men boken har fina bilder och man får en hel del julkänslor av att läsa den. 
Dock tycker jag att priset på 183 kronor är lite väl högt. 
Boken har 142 sidor och du hittar den bl.a på Bokus
 
Boken är ett recensionsex.
.
 
 
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback