Julklappstips till barn

Såg någonstans att barn idag har i genomsnitt över 500 leksaker var. Det är ju helt sjukt och jag tänkte tipsa om lite bra julklappar för barn. 

Ett sällskapsspel eller pussel. Det är väldigt trevligt att samla hela familjen runt ett spel eller ett pussel. Något man kan ha nytta av länge. 

Ge bort en aktivitet. Ge bort en dag i badhuset, en termin på någon idrott barnet gillar tex ridning, fotboll osv.

Kläder och andra nyttosaker. När sonen fyllde han 2 år var hans favorit present ett påslakanset. Mina barn blir väldigt glada för kläder också, nu kanske inte alla barn blir det men i regel får de mer prylar än de behöver så om några innehåller kläder kanske inte gör något. 

Har ni fler tips ?




Kommentarer
Postat av: Sofia

Tycker aktiviteter och upplevelser är perfekt att ge bort. Alltid bra att sätta barn i aktiviteter. Nu är det verkligen dags att börja leta julklappar till hela släkten.

Svar: Ja precis. Man kan ju även ge bort en liten helgweekend med hotell och nån rolig aktivitet på något annat ställe.
victoriajul.blogg.se

2014-11-22 @ 13:04:28
URL: http://minajulklappstips.com

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback