Julfynd

Det blev ingen loppis igår då det var stängt på den jag ville gå på. Men idag åkte jag dit och hittade några saker. 


Idén med hyacinten i en kopp har jag sett någonstans och ville testa. Det var svårt att hitta bara en kopp så jag fick köpa fyra stycken men de kostade ynka 38:- för alla så det var inte alls dyrt. Dessutom kan jag nu köpa fler hyacinter till de andra kopparna, håller på att fundera om jag ska ha mossa på eller inte. 

De tre julgranskulorna i glas köpte jag till mamma få hon har en del sådana som hennes farmor haft. Tycker om att handla på just Erikshjälpen eftersom pengarna de får in går till bra ändamål. 

Barnen fick köpa varsin paprikaklubben kalender på Ica idag, nu tycker väl jag att de redan har tillräckligt med kalendrar men dessa kostade 10:- och det gick till Childhood så därför fick de köpa varsin. 

Kommentarer
Postat av: minglittrigajul.blogg.se

Jag kör också hyacinter i kaffekoppar, så himla fint!

Svar: Ja det är ju det. Skulle kanske haft en lite större kopp bara
victoriajul.blogg.se

2014-11-22 @ 16:39:31
URL: http://minglittrigajul.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback