Juleskum med pepparkakssmak

Fick hem två påsar juleskum med pepparkakssmak och nu har jag testat dom. 


När man öppnar påsen luktar det väldigt mycket pepparkaka men tyvärr smakar de inte alls som de luktar. 
Jag (och maken) tyckte de inte smakade gott, jag åt en och det kommer inte bli fler heller. De smakar peppar och väldigt konstgjort. 
Dottern tyckte de gick att äta men att de vanliga juleskum var godare. 
Den andra påsen tänkte jag bjuda på vid glöggminglet som vi snart ska ha och se om någon annan tycker att det är gott. 

Någon som tyckte att de var goda ?

Kommentarer
Postat av: Bittes Jul

Urk nej där har cloetta allt gjort ett misstag. Dom gick inte ens att äta upp.

Svar: Nej jag fick knappt i mig en.
victoriajul.blogg.se

2014-11-07 @ 18:11:41
URL: http://www.bittesjul.blogg.se
Postat av: Anette Carlsson

De klassiska skumtomtarna kanske är ändå de allra bästa. Jag hade inte sett dessa med pepparkakssmak än.

Svar: Ja jag tycker den är den bästa
victoriajul.blogg.se

2014-11-11 @ 00:58:07

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback