Inte meningen?

I år verkar inget gå som jag vill eller tänkt mig. När jag ska baka har jag alltid glömt minst en ingrediens och igår när jag lovat barnen hänga upp stjärnor och julgardiner i deras så har min strykbräda gått sönder och när sonens stjärna ska hängas upp är så klart den trasig också. Verkar inte meningen att jag ska fira någon jul i år men jag ger inte upp utan det är bara att ge sig ut på jakt efter en stjärna till sonen.
 
Idag ska jag arbeta stor del av dagen så jag har inte tid idag heller, får se om jag hittar en imorgon då jag ska på skyltsöndagen eller om jag får beställa en. 
 
Det kanske får bli en sådan enkel från Clas Ohlson, tycker de röda är finare men vit passar bättre på hans rum. 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vissa år alltså ... känner igen det där med att en olycka sällan kommer ensam!
Bättre lycka nästa gång ;)

Svar: Jag har turen att ha en händig man som lagade både stjärna och strykbräda idag :)
victoriajul.blogg.se

2014-11-29 @ 18:56:26
URL: http://julilaloland.blogspot.se/

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback