Glöggprovning

I går hade vi glöggprovning här hemma så snart dyker det upp lite glöggrecensioner här på bloggen när jag sammanställt allas betyg. Det blev en mycket trevlig tillställning som jag hoppas ska bli en tradition, barnen lekte hela tiden och vi vuxna testade glögg och surrade.
 
 
Hade fått hem pepparkakor från Dufvenkroks som jag passade på att bjuda på. Jag tyckte asken i plåt var väldigt snygg och pepparkakorna luktade gott men tyvärr var det de enda positiva med dessa pepparkakor. De smakade inte bra, så de blir inget köp av dessa.
 
Idag ska jag och dottern gå på bio, Tjuvarnas jul och Trollkarlens dotter. Ska bli kul att få gå på bio och denna har jag sett framemot, hoppas den är lika bra som julkalendern var. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Tjuvarnas jul vill jag också se! Ha det så kul :)

Svar: Ja den verkar bra
victoriajul.blogg.se

2014-11-16 @ 11:45:18
URL: http://www.nattstad.se/josefinesjul
Postat av: Jonna

Tack för igår! Längtar redan tills nästa år då vi också hoppas på en trevlig tradition 😊

Svar: Ja vi får se till att det blir en tradition
victoriajul.blogg.se

2014-11-16 @ 19:33:02
URL: http://jonnaek.wordpress.com
Postat av: Lisas Vinterland

Jag älskade pepparkakorna! Tur det finns många sorter att välja på :)

Svar: Ja det är tur att vi alla har olika smak och tycke.
victoriajul.blogg.se

2014-11-17 @ 16:17:17
URL: http://lisasvinterland.blo.gg

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback