Årets julklapp

Till veckan utses årets julklapp. Vad det blir har man ingen aning om, jag brukar alltid bli förvånad. 
Ifjol var det råsaftscentrifug och det är verkligen en bra grej tycker jag. Vi hade oturen att vår gick sönder innan sommaren men i höstas köpte vi en ny. 

Köpte en Phillips från Ica när det var rea. Såg att de fortfarande hade extrapris på icahemma.se för de som har icakort. 

Det är i alla fall ett perfekt sätt att få i barnen frukt och grönt. Mina barn älskar den juicen och igår ville de baka men valde juice istället. 


Jag förstår även jag och maken tycker mycket om denna juice. Så det är ett julklappstips även i år. 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback