Dagens Tips- Få gratissaker

Gillar ni att laga mat? Då tycker jag att ni kolla in Middagshjälpen. Där får man poäng för massa olika saker tex. recept, matbilder, kommentarer mm. Man kan sedan byta ut de mot premier jag har bl.a. fått en Le Creuset gryta, spel och nu senast en fin kasse från Pip Studio. Det kommer in nya premier eftersom så man kan samla även om det inte finns något just nu som man vill ha.
 
Kassen jag fick från Middagshjälpen.
 
Gillar ni fina gratissaker kan jag dessutom tipsa er om Yougov, man får undersökningar som svarar på och sedan får man poäng. De kan sedan bytas mot mängder av fina saker, perfekt att börja samla nu så kanske du hinner få ihop till en fin julklapp - Alldeles gratis!

Kommentarer
Postat av: johanna

Vad smart :)

2014-04-01 @ 21:41:52
URL: http://www.arildsdottir.blogg.se

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback