Snyggaste bäddsetet

Hämtade ut snyggaste bäddseten igår och jag blev supernöjd med dom. Så glad att jag beställde om, det var faktiskt flera år sedan jag köpte bäddset så jag kom fram till att jag fick unna mig dom. 

Idag har vi tagit in julgranen, hoppas den står över julhelgen i alla fall. Ikväll ska den kläs, tänkte göra det i morse men då den var nätad väntar vi på att den ska räta ut sig lite först. 

Har gjort en sats sura band nu och väntar på resultatet. De ska stelna i 2 timmar och sedan ska jag testa dom. 
Ska göra en sats fudge bara för att testa min sked termometer som jag också beställde från Ica. Det verkar väldigt smidigt med en termometer direkt i skeden. 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det blev fint!

Svar: Tack, jag tycker också det :)
victoriajul.blogg.se

2014-12-13 @ 17:39:04
URL: http://snowglitter.blogg.se/
Postat av: Jessica

Det blev superfint - och ja, det var bra att du köpte dem =)
Sura band låter kul, ser fram emot omdömet (och receptet?) sen.

Svar: Tack. Blev jätte nöjd, återkommer med recept om de blev bra
victoriajul.blogg.se

2014-12-13 @ 17:43:12
URL: http://julilaloland.blogspot.se/

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback