Ny vinnare

Eftersom vinnaren av ljusstaken inte hört av sig så får vinsten gå till en annan tävlande. Så nu hoppas jag att vinnaren hör av sig fort så vinsten kan delas ut. 
 
 
Så den nya vinnaren är:
*trumvirvel*
 
Jessica
 

med motiveringen: 
Jag vill faktiskt inte vinna ljusstaken till mig själv utan till min kusin som bor på Öland och som har en så underbar söt stuga där hon bor och där den här ljusstaken skulle göra sig perfekt
 
Maila mig din adress till [email protected] för att få vinsten
 
 

Kommentarer
Postat av: Lillie - Merjul

Så tråkigt att vinnaren inte hörde av sig. Ljusstaken är ju så fin! :)

Svar: Ja jag hoppas den nya vinnaren hör av sig
victoriajul.blogg.se

2014-12-02 @ 15:48:47
URL: http://merjul.blogg.se
Postat av: Jessica

WAHOO!!!!

Vilket flyt jag verkar ha då - två vinster på en vecka!!! SKickar ett mejl på en gång!!!
och TACK!!!

Svar: Grattis till dig. Hoppas bebisen kommer denna veckan också. Min syster ska ha barn när som helst också :)
victoriajul.blogg.se

2014-12-02 @ 16:33:54
URL: http://julilaloland.blogspot.se/

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback