Min önskelista

 
 
 
 
 
 
 
KitchenAid professionell köksmaskin 
KitchenAid matberedare
Bakpulver och vaniljsocker burkar från Strömhaga. 
Tallrikar Swedish Grace Snö
Handkräm från Rosenserien
Mellanskål Ib Laursen Mynte.
 

Har gjort en liten önskelista och hoppas att tomten tycker att jag har varit jätte snäll i år. Jag har länge velat ha en köksmaskin från Kitchenaid men har sett att de inte klarar av att göra en dubbelsats av vetedeg t.ex. men har nu hittat den professioniella varianten som jag bestämt mig för att jag ska äga någon gång i mitt liv (de kostar dock multum så jag vet att den inte kommer att hamna under granen men önska sig kan man ju alltid göra). Behöver även en matberedare och efter ha sett den från KitchenAid har jag svårt att vilja ha någon annan men som med de flesta av KitchenAids produkter så är de inte gratis direkt. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

En kitchenaid står högt här också - synd att de är så förbenat dyra bara!
Jag önskar mig faktiskt även en mandolin i år. Det är så mycket roligare att kunna göra snygga sallader och vi som är veggosar kör ju mycket grönsaker jämt, så det skulle ju se lite lyxigare ut med en sådan.

Svar: Ja det är synd men jag tänker att de håller i ca 30 år och då blir det kanske inte så dyrt i alla fall. Men när jag nån gång i framtiden renoverat mitt kök skulle det bli väldigt snyggt med en sådan på bänken :)
victoriajul.blogg.se

2014-12-15 @ 18:08:25
URL: http://julilaloland.blogspot.se/

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback