Julklappsinslagning

Igår satt jag och dottern och slog in julklappar som ska skickas till barn i Baltikum. De har insamling här i stan idag så det var bara att leta reda på lite leksaker som barnen inte använder längre. De fick leta reda på några saker de ville ge bort, väldigt skönt tycker jag då det blir lite mer plats på deras rum och snart får de ju mera saker igen. 
Sen känns det väldigt bra att få glädja andra barn i just jultider. 


Tycker det är bra för barnen att lära sig att alla barn inte har det så bra som de själv. Att vissa barn inte får julklappar eller ens mat varje dag för den delen. 
Sonen är lite för liten för att förstå men dottern är väldigt med på det hela och tycker det är roligt att göra barnen glada. 



Kommentarer

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback