Juligt bäddset

Jag har länge velat ha ett lite mer juligt bäddset till min och makens säng men inte hittat något som jag har gillat. Barnen har hittat varsitt bäddset med tomtar på som de har men jag vill inte ha något med tomtar på då jag inte riktigt tycker det passar så bra. 
 
Kollade av en annan anledning på Icahemma.se och fick se att de har 40% rabatt på alla bäddset och fann ett superfint. Nu ska jag fundera på om jag ska köpa det eller inte, frågan är om behöver ett juligt bäddset eller inte? Å andra sidan så kommer det ju att hålla i väldigt många år framöver då man bara har det till jul och på så vis inte nöter på de andra jag redan har. 
 
Ordinarie priset var 249 kronor nu kostar det 149,40:-
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tyckte de där påslakanen var väldigt fina :)

Svar: Ja jag håller med. Tror det blir en beställning ikväll
victoriajul.blogg.se

2014-12-08 @ 15:03:45
URL: http://snowglitter.blogg.se/
Postat av: Jessica

De var superfina och som du säger - de håller ju länge då de inte används speciellt mycket! Sen var ju priset himla bra också.

Svar: Ja det var ju det. Måste nog beställa dom, så bra att man kan beställa från Ica nu när man inte bor i närheten av någon Ica maxi
victoriajul.blogg.se

2014-12-08 @ 16:16:12
URL: http://julilaloland.blogspot.se/

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback