Jul med Ernst

Ikväll är det Jul med Ernst kl 20 på Tv 4. Jag ska titta på det men jag kan inte påstå att jag tycker att Ernst gör fina saker, jag tycker mer att han är en lite mer modern form av Hajk. Men jag tycker att att hans program är så juliga och mysig, det märks verkligen att han älskar julen och det är nog därför jag ser på hans julprogram. 


Idag fick jag för mig att jag skulle göra mini pepparkakshus att ha på kaffekopparna för jag fick deg över när jag gjorde pepparkakshuset.  Mallen hittade jag i Härliga Jul pysseltidningen men jag ångrade mig när jag började för det blev väldigt många små delar att skära ut. 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det är så pilligt med de där små husen. Men när de väl är klara är det väl värt det, för det blir så himlans gulligt och fint! Brukar alltid göra sådana och ha med till jobbet - alltid lika uppskattat!

Svar: Ja det är pilligt men jag hoppas på ett bra resultat sedan
victoriajul.blogg.se

2014-12-04 @ 21:37:42
URL: http://julilaloland.blogspot.se/

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback