Halvtid och vinnare

Idag är det halvtid i lucköppningen, vi har öppnat 12 stycken och har 12 kvar. Tiden går verkligen fort och det känns som om det är dags att sätta fart snart om jag ska hinna med. I går gjorde jag i alla fall lussekatter med de tipsen jag fick på Julbak med Dessertjuryn och sedan ett av det enklaste godiset man kan göra, Trillingnöt, jag brukar göra det varje år och det är gott och enkelt.
 
Och dags att meddela vinnaren av presentkortet på 500 kronor, det var 45 stycken som deltog och den som var först att gissa på det var felicia kyrk
 
Ett stort grattis till dig, Maila mig på [email protected] så du får din vinst.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback