Granen står så grön och grann i stugan

Igår klädde vi granen, ja i år fick dottern vara med även fast jag helst klär den själv dels för att jag vill att den ska se ut på ett visst sätt men även för att alla kulor är i glas och jag är rädd om dom. Lamettaglitter fick barnen dock hjälpa till med så det blev lite väl mycket. 


 
Det är så svårt att få till en bra bild på en julgran tycker jag, 
Pricken över i:et är såklart stjärnan och i år är första gången som jag har en riktigt fin stjärna och jag är så nöjd med den.

Kommentarer
Postat av: Jul i fjällen

Fin gran och fin stjärna! Visst är det svårt att fota granen så att det ser mysigt ut?! Det är alltid mycket finare i verkligheten...

Svar: Ja det är ju det, men tur det ser bättre ut i verkligheten
victoriajul.blogg.se

2014-12-14 @ 15:44:46
URL: http://juifjallen.blogspot.se
Postat av: minglittrigajul.blogg.se

Men så fin! Och vilken stjärna, en sån skulle jag vilja ha.

Svar: Ja stjärnan är superfin men dyr. Jag fick den dock alldeles gratis på yougov så gå med där och samla poäng så kanske du har en till nästa jul :)
victoriajul.blogg.se

2014-12-14 @ 17:29:07
URL: http://minglittrigajul.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det ser jättefint ut tycker jag :)

Svar: Tack. Jag fick så mycket mer julstämning av en äkta julgran b
victoriajul.blogg.se

2014-12-14 @ 21:46:16
URL: http://arildsdottir.blogg.se

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback