Adventskalender och vardag

Då var det dags för vardag igen efter att maken varit hemma i fem veckor. Men det är bara tre veckor till de är lediga igen, själv känns det bra att få tid till att studera ordentligt igen. 

Fast det känns som en väldigt bra dag att starta sin vardag på, med adventskalendern på tv och barnen som får öppna sina kalendrar. 


Vi tände ljus och såg första avsnittet i morse. Den känns ju inte julig alls, mer somrig men jag hoppas den är bra ändå. 

Vad tyckte ni om kalendern?

Kommentarer
Postat av: Lesthi

Jag saknar julkänslan! Men jag ska ge den ett par avsnitt innan jag börjar dissa den :P

Svar: Samma här men jag ser den för barnens skull ändå.
victoriajul.blogg.se

2014-12-02 @ 17:47:18
URL: http://lesthi.blogspot.se

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback