Nya julböcker 2014

 
Självklart släpps det julböcker även i år och det finns många vill-ha-böcker i år och jag brukar försöka hålla mig till att köpa en bok per år, får se hur det slutar i år.
 
 
Pluras jul och nyår släpps i oktober. Jag gillar julkokböcker trots att jag har en hel del och de borde räcka men jag skulle gärna ha några till. Priset för denna ligger på ca 183 :-
 
 
Lottas jul släpps även den i oktober. Detta är pysselbok och den känns väldigt intressant den innehåller alltifrån smällkarameller till ett gökur i pepparkaka. Priset är ca 183:-
 

Julens söta saker släpps i september och är en receptbok. Recepten ska vara en blandning mellan svenska klassisker och utländska favoriter. Pris ca 207 :-
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annie

Julens söta saker är jag verkligen sugen på - hon har en sådan bra bakblogg så jag tror det kan finnas mycket bra recept i den boken!

Svar: Jag har missat hennes blogg, måste kolla in den. Boken verkade väldigt bra i alla fall
victoriajul.blogg.se

2014-08-29 @ 10:03:13
URL: http://varanlillajulvra.blogspot.se/
Postat av: Nilli

Jag gillar Söta Saker-bloggen, så den boken ska jag definitivt kolla in, blir även lite nyfiken på "Lottas Jul" även om jag inte alltid är helt förtjust i hennes estetik... Pluras lär jag väl också kolla in, ha ha, men den känns väldigt traditionell, och sådana kokböcker känner jag inte direkt att jag behöver fler av... ;)

Svar: Tyvärr är många kokböcker väldigt traditonella och då räcker det ju med en faktiskt.
victoriajul.blogg.se

2014-08-31 @ 19:23:29
URL: http://ximasbynilli.blogspot.se/

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback