Ljusstakar

 Jag är ute efter nya ljusstakar till vårt data/gästrum, då de jag har haft där tidigare inte fungerar längre. Ifjol gav båda ljusstakarna upp så de fick jag slänga. Jag har dessutom skrapat ihop de ljusstakarna vi hade i lägenheten och köpte inga nya när vi flyttade till hus. Jag har haft svårt att hitta några fina som jag gillar, men ifjol lyckades jag i alla fall hitta ny till köket.
 
Jag såg att Johanna hade varit och kollat på Rustas julsortiment och jag var ju tvungen att kolla jag med och jag blev så glad när jag hittade en sort som ser ut att passa i vårt gäst/datarum. Bra pris och i trä dessutom, så de ska jag absolut kolla in när de kommer ut i butiken. 
 
Malung 199:-

Kommentarer
Postat av: alexandra

De är så fina! Kollade på dem förra året, men blev inte att jag köpte några. Men när jag har pengar över och ska köpa ett par så är det den! Trä är bra oxksp=p

Svar: Ja jag vill inte ha nån i plast. Är den lika fin i verkligheten ? Om den är det ska jag köpa två stycken
victoriajul.blogg.se

2014-08-04 @ 22:14:46
Postat av: Johannas jul ❉

Visst var den staken fin!!

Svar: Ja det var den. Hoppas den är lika fin i verkligheten för då köper jag två stycken direkt
victoriajul.blogg.se

2014-08-04 @ 23:32:06
URL: http://johannasjul.blogspot.se
Postat av: Andrea

Så fin! Börjar faktiskt bli dags att köpa nya för mig med. Minns att de krånglade förra julen. Kanske blir det en sån här :)
Btw så ÄLSKAR jag din header! Så underbart mysig!

Svar: Ja det gäller att vara ute i tid för att börja söka efter den perfekta ljusstaken, jag har så svårt att hitta den jag vill ha.Tack så mycket.
victoriajul.blogg.se

2014-08-05 @ 14:38:25
URL: http://mykindofchristmas.blogg.se
Postat av: johanna

Dom såg jättefina ut :)

Svar: Ja jag hoppas de ser likadana ut i verkligheten
victoriajul.blogg.se

2014-08-05 @ 15:02:45
URL: http://www.arildsdottir.blogg.se

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback