Pysselfredag

I fjol tror jag det var såg jag på Annas blogg så söta påsar som jag ville göra men tyvärr fanns ingen tid till det då men idag så pysslade jag med dottern och testade att göra de.
 
 
 
Tanken var att jag skulle göra dessa till barnens paketkalendrar, men då måste jag göra 23 stycken av vardera till och det tror jag inte att jag varken har tid eller lust med. Finns ju så mycket annat som jag också vill göra. Men ska nog köpa in lite mer papper i fall jag skulle få lust att göra flera för jag har då aldrig börjat julpyssla så här tidigt någon gång så vem vet jag kanske hinner med massor i år.
 
Idag fick jag en katalog från Ellos och blev lite förvånad när jag såg att det faktiskt fanns lite julsaker i den. Några ljusstakar och julgardiner, inte mycket men ändå.
 

Kommentarer
Postat av: Maries strålande jul

Supersöta påsar! Men att göra 48 st förstår jag att du inte känner för..

Svar: Tack, nej jag tror nog inte att jag orkar göra 48 st men tror att jag ska göra några och ge bort små julpresenter i
victoriajul.blogg.se

2013-09-07 @ 22:30:46
URL: http://julen.gladers.net
Postat av: Annas Jul

Åh vad fina de blev! Nu blev ju jag med sugen på att vika söta små påsar =).

Svar: Tack, det var ju du som inspirerade mig att göra de.
victoriajul.blogg.se

2013-09-08 @ 06:58:45
URL: http://www.annasjul.blogspot.com
Postat av: Erica AKA Tomtens Dotter

Amen hur fint blev inte det där då? Måste göra snögubbepåsarna!!

Svar: Ja snögubbarna blev finast. Testa det var inte alls svårt
victoriajul.blogg.se

2013-09-08 @ 17:05:32
URL: http://tomtensdotter.se

Lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad. Jag svarar på kommentarerna här, du får ett mail när jag svarat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback